niedziela, 9 lipca 2017

"Birds" i lampioniki dla Michalinki

Witajcie :)

Dziś niedziela i nawet powiem słoneczna(przynajmniej teraz jest tak za oknem). Ten wpis miał się pojawić wczoraj, ale już nie zdążyłam, ponieważ szykowałam małe spotkanko rodzinne. Spotkanko się udało, nawet pogoda była łaskawa :)

Dlatego dziś pokażę to, co już uszykowałam dla mojej Michaliny. Powstały dwa lampioniki i deseczka z ptaszkami :)

Lampioniki:



i deseczka "Birds"




Na dziś tyle. Pozdrawiam cieplutko i życzę przyjemnej niedzieli :)))

4 komentarze:

  1. Śliczne prace Bogusiu. Lampioniki wyglądają bardzo efektownie ale deseczka podoba mi się jeszcze bardziej - cudna i radosna.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewo, mam nadzieję, ze komuś również się spodoba i rzuci grosik dla Michaliny. Pozdrawiam :)))

      Usuń