wtorek, 4 lipca 2017

Deska - "Woman of fashion"

Witam

Dziś kolejna praca dla Michaliny deska - "Women of fashion". Motyw użytego papieru ryżowego jest bardzo ciekawy. Użyłam  go już kiedyś przy tworzeniu pudełka  na biżutkę dla mojej koleżanki z pracy.

Pomyślałam - dlaczego nie dać tego motywu na deskę ?

Wzięłam dechę, dwa razy pomalowałam na biało i przykleiłam motyw. Potem oczywiście szlifowania i lakierowanie. Użyłam lakieru satynowego. Jak wyszło ?
Mam nadzieję, że komuś się spodoba i pomoże Michalinie :)



Na dziś tyle, wkrótce inne prace :)
Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Piękna praca ☺ moje dla Michalinki się powoli szykują ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna deska .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny motyw, wyjątkowa jest ta deska ...
    Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta desunia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń